THE BEST DAY EVER

semalam aku sangat gembira dapat jumpa kawan2 lama
diaorang semakin cun cun cun . >,<>
aku jumpa MIZA yang aku tidak kenal dia semalam
sebab dia sudah memakai glasses .
aku jumpa FATINA . dia sudah semakin cantik
dulu dia ala2 sejadar jea . ^___^
aku jumpa NADIA .
warghh~ dia sudah tinggi
aku yang mengecil
aku jumpa FATIHA ,
dia pun tinggi dari aku ., >.<
dia pakai tudung pergghh
tak cam labuh gila bafakk la ann .
aku panggil dia UZTAZAH .
aku jumpa DAMIA .
dia makin berubah .
sudah pandai mencium2 ini semua
aigoo .=.="
aku jumpa ASYiKIN .
dia sekarang di sekola CONVENT
dia sudah comel !!!
grrr~
aku sedihh sikit semalam
aku tak JUMPA SYAHELLA
my COOLLEST mama
aku tak jumpa dia
dia kata aku
berdebah punya budak !
sobz sobz
menangis aw aku dia cakap gitu
TT.TT
aku tak dapat jumpa dia sebab
aku terpaksa balik awal
mamaSYAHELLAA!~
IMYDM
>3<>

KAWAN KAU LA
SEGALA2NYA untuk AKU

0 B2uty(s):

Post a Comment