gila !

aiyoO~ ada seorang mamat nii tiba2 mesej aku tanya "SYANK lkom kena buat surat kiriman rasmi atau surat tk rasmi?" ahh ah~ tulisan yang aku merah kann tuu~ tengok tuu !! Ya ALLAHH geli nyah [!] oiii~ dengan perkataan tuu . dah la lelaki yang bagi~ tiada hubungan apa2 pulaa tuu . aku tahu dia cakap gitu sebab aku kawan"baik" diaa . tapii aiyoO~~ JANGAN LA CAKAP MACAM TUU ! BOLE TIMBUL SALAH FAHAM ORANG LAINN !! . aishhh~~ apa la nak jadi ngan kau ni der . kalau i dan you aku tak kesahh . sebab sekrang memang guna i dan youu . itupun aku balas AWAK SAYA . hahaha . aku tahu la aku kemut !! toksah la bising sangadd . == . huhuhuhahahohoho~ ni lagi satuu ; ni gara2 kawan aku panggil dia sayang la nii . ni aku marahh niii !! aishhh~ bukan jealous laa~ tapi nak marah sebab dia ajar ALEJANDRO kita cakap SAYANGG!! kalau aku cakap dengan FARRAH tak pa jugaa~ perempuan tu memang gilaa~ layan otak dia pecah perutt . ;) hahaha . farrah kau tak maarraa kann nama kau dipetikk ? hahaha ~ thankss muahhahhhahhhahh~~ . bzzzbzzzzbzzzbzzz
mari menyanyi nakk ? aku tahu kau boringgg kita nyanyi lagu OMG~ usherr tuu . u smile i smilee~ JB tuuu . hahah okayy , ni kali kita nyanyi lagu badd girll .
im heart sick
heal mee
be crazy cant let you go ahh
say love song
my love's gone
baby ~
dont go far
SO BEAST
down down we gotta get down .
down down we gotta get down
;))
BLABLABLA
sambung sendiri laaa
bzzbzzbzz
NO SIGNAL

saranghae:
ulzzang.90

0 B2uty(s):

Post a Comment