BIEBER CUT :)

Bieber Pictures, Images and Photos

heyy peeps ~ im gonna cut my hair like JUSTIN BIEBER . mesti lawak gila vavi kann ? haha . sekarang aku tengah ketawa golek2 dog . wee ~ haha . doe ~ aku ta dapat bayang kann macam mana muka aku bila dengan bakal rambut biber akuu tuu . kakaka ! golek2 dog agaknya family aku nanti tengokk . haha .mereka memang JAHAT . heee ~. geram nii . ahaha ~ ta apa laa ~ mayb aku makin tampak HANDSOME dengan rambut baru aku tuu . harhar . nanti kalahh semua jejaka jejaka diluar sana . peeeewiiitt *angan2 hitam* . main2 saja . saya tetap seorang perempuan yang ta mampu mengalahkan semua ke-handsome-an semua jejaka di luar sana . *cehh , ayat ta bole bla . poyo poyo* . ish2 , doe ~ mak aku kata gini ,

tunggu dua minggu lagi potong rambut laa ~ rambut kau kan pendek lagi .

hurmm ~ pendek ta pendek tetap nak potong !! >..

ehh ehhh . gtg laa ~ nak mati kejapp . mati :O ? . bukan mati terus kena tanam tuu . maksud aku tiduur .. haiyaa ~

annyeong ;)
i wishh i will dream about you again ==

0 B2uty(s):

Post a Comment