Photobucket


haha ~ bahagia nok aku hari ni TENOK sekalian . why ? sebab suda berbaik dengan FARRAH ku laa . haha . aku ingin mengucapkan terima kasih kepada SYAHELLA DAN SYAHIRAH kerana memberi aku semangat semalam even aku hangeenn . wee ~ . haha . macam mana aku minta maaf ? i made a simple card for her . haha . aku malas nak face to face n then cakap FARRAH AKU MINTA MAAF . sumpa ! aku akan malu dan ta bole serius . tadi jea aku dahh ketawa macam apa kann ~ pontianak pun kalahh . haha . pastu aku tengok farrah pun macam on jea masa syah bagi card tuu . haha . btw , i would to say THANK YOU to SYERA sebab dia aku berbaik sama farrah . THANKS ALOT DEAR ! . haha .
okayy . aku ada ingat satu quote ni
its easier to forgive enemy than to forgive friend .
a single rose can be my garden . a single friend can be my world

haha . wehh , aku baru sedar yang kawan tu penting dalam hidup akuu . hahaha . ==
aku ni ego memanjang jadi ta perasan ni semua . whoot whoot

0 B2uty(s):

Post a Comment