Err .

Sad Girl Pictures, Images and Photos
hari ni mood aku bertukar macam ben10 yang nak bertukar ke raksasa-8 . err . panas jea hatiku harini . mendidih macam air yang sedang dijerang . aku angin gila tengok adek aku dapat hp baru . wth !? semalam minta hari ni dapat ? err . aku minta dari minggu lepas takkan ta dapat lagi ? err . hp dia lagi mahal . hp aku yang minta tu beza 60 ringgit dengan hp dia . harrr . ni memang TAK ADIL ! . ta apa , nanti kauu aku minta dengan kau sampai kau muakk nak dengar . atau pun ungkit pasal adek aku tu . tengok laa ! cara yang paling berkesan . yeahh ! act , aku ta berani nak buad gtu . takut dosa ~ harrrr . wtever la janji aku dapat hp yang aku nak tuu . hp sekarang macam ****** . err . tapi ta apa aku still bersyukur dengan hp sekarang cuma rasa ta puas hati tu jeaa . haha .

kepada si adek : kau jangan nak buad baik dengan aku minta tolong opera mini ke apa ke . aku takkan tolong kauu . sebab kau bikin aku panas kau tahuu . err . tunggu la kauu ! aku balas lagi dahsyat . anak last ta last but adil tetap adil okayy . tunggu la kau benca bakal timbul . err . ta guna kauu ~

0 B2uty(s):

Post a Comment