Sorry Friend


Farrah , i really sorry . i didnt mean to hurt your heart . okay2 . aku tahu aku sala . tiba2 mara2 kau tadi . serius tadi memang aku geram gila dengan kauu . GERAM GILA ! arr . yea la ~ aku mara kau sebab aku panggil kau buadd bodo . nak kata pekak ta jugaa . aku ta tahuu la apa masalah kauu . pastu tadi masuk kelas tengok meja dah macam apa kau buad ann . doe ~ cakap jea la kau ta suka aku minta tolong kau lagii . okay fine , lepas ni aku ta minta tolong kau lagi . kalau kau dah macam @$%^& sangad kann . kau tahu ta aku penadd kemas dan menghargai jasa orang ? kau reti faham ta ? kau sendiri kata suruh hargai . last2 kau yang sepahh kann . memang panas doe akuu dengan kauu . aku tengok sejak2 , i mean lepas kau ada couple . kau kuadd berangan dan bertambah blur dan bertambah pekak ! . argghh . Farra ~ please la wehh . aku tahu aku banyak buad salah dekat kauu . but kau pun kena fikir juga akuu . asyik aku nak mengalah dengan kauu . kau ramai back up . aku ? diri aku jea la kann ? . haha .
dah la ~ aku makin panas hati pulaa bila ingatkan benda tadii . baik lupakan kann ? WTF! seh kau

0 B2uty(s):

Post a Comment