yes yesss . Im trying to be PLAYGIRL (pg)
==' wataefff ? haha . main2 saja jea .
ehh . tadi aku cerita tentang Ciri2 lelaki idaman
haha , pastu mula la merepek . nak yang gini nak yang gitu .
kekeke , ==' .
aku punya ciri2 lelaki macam mana ? macam bawah nii . kekekeke .

*rambut mesti style macam justin bieber/dongwoon
*mata nya sepet panjang dan biji mata nya bulatt macam key shinee
*comel :)
*seorang yang gelabahh . hurmm yes yes , mereka akan tampak
comel ila gelabah . haha . :)
*has a sexy lips . mesti nampak macam key shinee juga !! .
*tinggi dari aku . kalau pendek kurang ****** . kakaka
*nampak cool tetapi perangai kebudak budakan macam dongwoon oppa !
*tua daripada aku . yeahh ! macam 2 or 3 tahun gituu .
*baik hati . yeah yeahh .
*berkarisma macam minho appa . [karisma ni yang macam bling2 kan ? kakaka]
*ta kuad mara dan merajuk . :)
*bukan playboy !
*stylish ! macam key oppa , jun hyung oppa dan hyun seung oppa
*aku suka laki muka seperti cina jepun dan korea . easy story : kulit cerahh
*seorang yang sopan sperti key oppa !

the last one
*seorang yang berkeyakinan tinggi . wewitt ! :))

yes , im a choosing person . :) . hahaha , kau ta tahu ka ?
=='
yes yes , aku memang ta layak ada pakwe seperti prince charming
yea la ~ muka macam buaya nak ada pakwe macam prince charming
macam ta sesuai kann
prince charming mesti cpl dengan seorang cinderella kan ?
*buntut kau arr*
hahaha . aku selalu terfikir ,
kalau seekor itik hodoh bole tukar ke seekor angsa yang cantik
ta kan kita ta bole kan ? hahaha .
;D tc n goodbye


0 B2uty(s):

Post a Comment