Dah agak dahh !!

trh photography Pictures, Images and Photos

oh , untuk kali ke 100 juta kali . permintaan aku ditolakk lagi kerana minta GITAR . err . Tahu tak aku dah obsess gila dengan gitar sekarangg . yea lah aku tahu aku tak reti main but kan boleh belajar kann ? err . apalah diaorang tu , otak ketat betul laa . isshh . kalau aku minta diaorang confirm lah cakap gini

kau nak buat apa ?
kau reti main kah ?
kau tu yeayea lebih ?
duit kau dapat mana ? daun ?
kau fikir aku cop duit ?


ah ~ tu lah yang selalu aku dengar kalau aku minta gitar . err . adek aku kalau minta , perrgg ! hari ni minta esok dapat bhaii . tak ada duit ada duit belikan je . perr ! perit gila kan aku tengokk . bila ungkit2 pasal tu mesti cakap :

alah ~ dia bukan selalu minta .
biarlah dia , dia minta kan ? tak kan tak beli ?
kau ni ~ tak baik .
dia kan jarang minta .

Oh bafekk , perit tak perit lah kalau kau dengar ann . err . ohh ~ dia jarang ke selalu , biasa jea . minta terus dapat . aku ? err . mati hidup semula pun tak dapat . err . aku jarang juga minta . tapi tak dapat2 pun ! err . mentang2 aku minta benda pelik2 . tak nak bagi . adoiyaii . yea lahh gitar kan tak mahal . kumpul duit sendiri lah kann ? *rajin pula aku ann* . err .


try minta bila gaji 20/12 ?

tak boleh tak boleh maa ~ nanti nak beli barang sekola guna apa maa ? guna daun ?
tak bole tak bole !!
kena berjimatt !

><

0 B2uty(s):

Post a Comment