MNET MAMA AWARD ♥

tajuk diatas tiada kena mengena dengan cerita hana :)

feel like insomnia ahh ahh ~
feel like insomnia ah ahh ~

dipetik daripada insomnia - wheesung . craig david .

haihh . sejak dua menjak ni aku selalu tidur lambatt . ntah kenapa ? mayb sebab terlampau addict dengan Facebook kodd . haha . sejak2 ni aku selalu tidur pukol 3 , 4 pagi . gila tak gila tak ? pernah sekali aku tak tidur langsungg . haha . pastu lepas subuh . amboii ~ bukan main peluk2 bantal atas katill . pastu bangun ntahh pukol berapa . 4 petangg la kodd . dalam kurungan saya tetap solat zohor tutup kurungan . haihh . nak kata aku gila tak juga . mayb aku ada penyakit . penyakit insomnia . haha . malam2 aku akan dengar lagu insomnia . sempena penyakit baru akuu . haha . sekarang aku tak dapat tidur , mata masih segarr . hahaihh . perut pun makin lapar . tekak kehausann . err . err . seram sejuk jea aku sekrang nii . errr . btw , i gtg laahh . wash my face and sleep . byebye buddies . :D


lagu insomniaa . dengar laah . just picit PLAY button okayy :D

0 B2uty(s):

Post a Comment