I Adore you Never Shout Never





nampak tak gamba atas ni ? nampak takk ? 

ohh ~ sekarang aku tengah gilakan mamat yang pegang daun ke bungaa tuu . haha . handsome bhaii even banyak tatu . pheewitt . hoho . dia comel . comel sangad2 doe . haihh . ntahh kenapa aku boleh tukar fikiran minat NEVER SHOUT NEVER ni . kalau tak . hamikk kau ! asyek dok "berkepit" dengan DONGWOON jeaa . kekekeke . ta apa ~ curang sekali sekala . apa salahnya kann ? dia pun dok curang denan akuu . kekekeke . berpatah balik kepada topik asall . hohoho . mamat atas tu memang hot . hot gila vaiii . first time aku kenal dyorang masa dengan lagu Big City Dream . bafekk ~ memang aku selalu bukak lagu tu kau tauu . bestt gilaa . haha . Lagu2 never shout never ni , mana ada yang tak best  . semua best jea aku dengarr . hahaha . btw , aku nak kasi kau lagu lah . lagu lama2 never shout never . hoho . saja2 jadi jakun . hehe . 


aku saja amik lagu tu sebab aku memang TROUBLE . ekekekeke . 


oh ~ i gtg , berangan2 kejap . hehe




0 B2uty(s):

Post a Comment