I got Zac Efron's Fever ♥


Zac Efron 
i've fallen in love with this handsome guy . 

OMO , aku tak sangka aku suka ter-jatuh cinta sama dia . Ini semua gara2 mimpi bodoh yang aku mimpi pasal dia hari tu T.T . Haiyee . Then , lepas kejadian mimpi tu terus aku macam tak tentu hala . Selalu teringat dia . Masa nak tidur selalu teringat si Kacak ni . Bila online pun teringat kan si Kacak ni juga . Aku pun tak tahu lah kenapa mimpi tu boleh membuat kan aku "Ter-jatuh cinta" dengan si Kacak ni . Kalau dulu , hurmm tak ada makna nya eden jadi gini . Nak tengok muka dia pun tak pandang tau . Bila tengok dia nyanyi dalam High School Musical & Hairspray pun tak layan tauu . Tengok kawan aku asyik cakap pasal dia pun tak layan . hee . Tapi sejak2 mimpi tu terus obsess gila sama dia ni . Hairspray yang dah lama aku tak buka tu pun tiba2 aku punya tangan tergerak nak buka . Bila buka , amik kau tersengih2 sorang2 macam orang utan jumpa awek cun bila tengok si Kacak ni senyum . haha . Lagi satu , bila tengok dia pakai spek Rayban aku pun teringat dekat spek Rayban aku tu juga . Naseb tak sama , kalau sama boleh lah dikategorikan sebagai "Pasangan Sehati Sejiwa" haha . ehh , ehh , kena setop talk2 pasal si Kacak ni , kalau tidak setop nanti ada orang jealous . waka waka eh eh :P . 


P.s : masa aku mimpi si Kacak ni , rambut dia serupa dalam cerita Hairspray  . haha . Kacak gila oh



0 B2uty(s):

Post a Comment