Kontest Blog Paling Kawaii



Hello reader(s) . Annyeong haseyo , noona and oppa :)
Harini aku mao cakap ni . Aku nak join contest atas ni . It's just for fun jea . hehe . Kau tahu2 la aku ni kann . Semua nak buat , semua nak cuba tapi bila buat main2 . haha . Hadiah dia memang Kawaii iaitu "sebuah" header transparent yang dibuat sendiri oleh pemilik blog itu . hehe . walaopun header aku tu ala2 cute . Tapi aku tetap nak yang lebih cute . hehe . Aku ni mencuba naseb je ><

 Yang pertama sekali , korang wajib ada blog .
 Follow blog aku ni supaya bila aku update apa², korang akan tau .Senang kan mcm tu ?
 Like fanpage blog ini di Facebook
 Buat satu entry bertajuk Kontest Blog Paling Kawaii dan link kan terus pada blog saya atau link entry kontest ini . Ambil gambar di atas ni sekali .
 Bila dah buat , sila comment di ruangan comment di bawah . Jangan ngade² comment kat tempat lain pulak :P
 Kemudian tag 4 orang blogger lain .
-Afrina 
-Nasr 
-Domo Deebab
-Followers ;)

Korang join la ye walaupun hadiah dia cuma header je . Tapi header tu comel dan bermakna tauu . hehe .

0 B2uty(s):

Post a Comment