Saengil Chukhamnida TaecYeon

Hello reader(S) . Annyeonghaseyo noona and oppa
Toink toink toink  ........ 
Korang tahu takk hari ni hari jadi siapa ? 
Teka , tekaa . aku bagi korang 1 minute . Cepatann teka . 

Bbi Rong Bbi Rong Bbi Rong .

Teeeeeeeeeeeeeeeeet Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Masa dah tyme . 

Okayyy . now , kau beritahu aku siapa punya birthday hari ni ?
Yeaahh , Betul tuu . 
Hari ni hari jadi Ok Taecyeon
Siapa pula Taecyeon ni ?
Ahhhh ~ dia ni rapper dari kumpulan yang paling HOT lagi PANAS iaitu 2PM .
Dia ni handsome lagi Hot . Aku suka tengok badan dia . Haha . 
Weyo Weyoo . Itu jea kot aku nak kongsi dengan korang . 
Oh yaa , apa kata kita nyanyikan lagu hari jadi untuk dia dalam versi korea . 
Yang tak tahu tu mari ikut aku nyanyi . 
Kita nyanyi sama2 okay but rentak lagu tu ikut rentak lagu I'll be back okay ;)
Bbi Rong Bbi Rong : Otak aku sudah sot . haha . 

Saengil Chukhamnida !
Saengil Chukhamnida !
Saengil Chukhamnida , Taecyeon !
Saengil Chukhamnida !


*Clapclap* Pandai korang ~ btw , korang tahu tak dia ni siapa kepada aku ?

Beep Beep Beep .

Dia ni ex-namja akuu sebelum Dongwoon tau . haha . 

P/s : Sejak bila Cik Nurul Farhana ni pandai wish birthday orang ? ><"













0 B2uty(s):

Post a Comment