SELAMAT PAGI MALAYSIA , HOHO

 


eh hoyy , selamat pagi dunia dan semua penghuni nya . hari ni aku tak dapat sambung tidur sebab kena nightmare tadi . ngeri ~ . hohoho . fyi mayb hari ni last aku apdet blog sebab aku nak pergi ke 'tempat menarik dalam dunia' . geeee . tempat menarik dalam dunie ? apa tu ? nanti aku akan beritahu kau di entri seterusnya ye 3


btw , im gonna miss youu . youu youu and youuu ! . geeeeeeeeeeeeeeeee . gedik ka ? bajek aku kesah jea kannn . hehehe .


so , BYEBYE semue  . BYEBYE facebook . BYEBYE bloggy . BYEBYE twitter . BYEBYE tumblr . 
saya nak melancong bersama dongwoon . heeeeeeeeee . 










to : zatie , 
bila aku rajen aku buad blog kau ehh . jangan risau . 


to:panda aka eddie akak afrina
kau nak shoutmix macam mana ? nanti aku buad kan . geeeeeeeeeeeeee . 




0 B2uty(s):

Post a Comment