Typing Error . Spelling Error . =='


Photobucket


Aku-aq , q , ku
Kau- kau , qw
Awak- wak , awk , wk
Saya - cye , aye , sye
Tadi-xdi
Kita-ktew , itew
Assalamualaikum-Cemekom


nampak kat atas tu ? maksud aku kotak tuu . kau dah tahu apa aku nak cerita bila tengok kotak2 tu kann ? haha .

macam mana eh nak mulakan ? let me think firstt . oh eh ahh ~ DING DONG

okayy , lets start our random story now .

random tu apa ?

ok , sekarang ramai menggunakan short form yang betul2 punya short form kan yang sampai aku nak baca . apa kejadah budak ni tulis ? kann ? well , aku tahu sekarang ramai nak jadi budak yea-yea kann ? ohh , PUH-lease . kalau nak jadi yea-yea pun jangan lah terlampau short form sangad ayat kauuu . kau fikir aku faham lahh yea ? thenn , kan kalau boleh ayat tu nak kasi nampak pendek pun jangan lah kau kasi semua perkataan kau short form short formm . mangkuk lah lu babe . okayy kau nak aku kasi contoh yang ayat dia , perghhh ~ memang aku ta kan faham lah sampai bila2 kot .

wk...jm gy aln2,,itew bcan r..udok mah..x dew pe2..jm2..itew anje awk t..


ahh ? kau faham ? faham good lahh . aku ni ahh tak faham2 apa yang dok minah ni cakap dekat boyfie dia . yea , aku tak moden macam korangg . at least , ayat aku orang senang faham even keling bangla punya ayat sekali punn . gheee . haha . hurmm , mayb ada masalah kod dengan keyboard or komputer kauu ann masa kau nak taip penuh2 tu tiba2 dekat komputer kau jadi shortform . mana tahu kann ? haha . ke dekat komputer kauu ayat penuh macam budak tadika tiba2 Spelling error pula ann masa kau Post . mana tahuu kann ? haha .


Doe ~ please lahh , jangan lah agas sangad nak short form short form kan ayat kau tuu . orang + aku tak kan faham doe . okayy fine aku cakap orang aku tak sedar aku tahu but aku tak ada short form yang macam kauu ann . PUHleasee . aku pun tak ingin nak short form gila2 macam kauu . haha . doe ~ better lu ubah lu punya style sebelum gua sound lu free2 kat situ . :P

by the way


aku suka budak lelaki yang kalau chat ke apa ke dia guna perkataan tu full form . pergghh tak macam cute mute pula enn . fuuhh fuhh . I LOIKKE you lahh . *gedik sebentar bersama hana*



hoho , dah2 lu , pergi tukar style tulis . tak perlu yea-yea sangad sampai lu punya ayat short form tu gua tak boleh baca .


adios babeyhh

*muntahhhhhhhh*










0 B2uty(s):

Post a Comment