ROFL . Hana's crying .


FuckYeahh :) .



pheewit , pembuka kata aku hari ni agak 'kurang sihat'lahh . Tengok tu , bukan nak beri salam ke apa ke . Ni tidak , ayat kurang masin juga aku buat pembuka kata . Haha . Actually tu saja2 jea aku letak situ , biar kasi orang takut bila nak baca . haha , padahal apa jea yang aku nak post hari ni . Haha . Okay ! cakap pasal post , baru aku teringat yang aku nak post pasal (rajinkan diri baca title) . Haa ~ kalau tak ingat tadi , aljawabnya . aku tak buat lahh post yang nak aku hajatkan tadi . ROFL ROFL ROFL .

Okay fine , semalam dan hari ni aku golek2 chevrolek . haishh haishh . sebab mak aku refuse permintaan aku nak minta belikan calender b2st (tipu) . Dosa tipu2 ni , jangan ikut cara aku eh . haha . Okay2 cukup . Then cerita sebenar dia ialah aku nak pergi sangat konsert Digi Live Kpop Party semalam tapi ~~ masalah luar dalam kiri kanan banyak menganggu aku . Cehh ~ cakap besar , macam aku boleh pergi jea semalam kann . haha . Then Lepas tu , aku menangis gila punya besar lagi semalam sebab aku tak dapat jumpa Jun Hyung aku . Then aku menangis lagi sebabkan masalah aku bulan ni bertimbun timbun , masalah kawan lain , masalah pengganas lagi , masalah kewangan lagi la lainn T.T . haihshh haishh .

Berapa banyak nangis dahh ==' . Hari mood tengah 'demam' . Jadi aku sambung tulis blog aku tyme mood aku dah tak demam okay ;) byebye . harharharhar




0 B2uty(s):

Post a Comment