Contest Blog Terkemas Dan Comel


Annyeong reader(s) 
Hari ni aku masuk kontest lagi :D . Nampak macam gelabah jea kan masuk kontest comel2 ni ? Haha . Tapi tak apa lah kan , janji aku gembira dengan hidup aku . geee . Btw kan , Kalau kita masuk kontest or anything lah kan , most of them mesti disertakan dengan syarat sekali kan ? Huh ~ Sama juga lah dengan kontest aku masuk ni . Nak tahu syarat2 nak join dia apa ? Okay tengok bawah .

Syarat-Syarat :
Mesti follow blog Ayunie Nabihah , Kalau tak follow automatik terkeluar . 
Tulis satu entri berkenaan kontest ni di blog anda . 
Tak ada blog ? Tak boleh masuk . 
Dah masuk kontest ni mesti kena hantar komen kepada Ayunie Nabihah .
Hantar dekat comment nama anda dan url blog.
Kalau kontest ni kurang dari 5 orang . Contest akan dibatalkan . 
Contest bermula dari 1 Februari hingga 20 Februari .
Masa yang diberi agak lama untuk melawakan blog anda . 


Haa ~ itu jea kod syarat2 yang dikemukan oleh adik Ayunie ni . Pasal hadiahnya pula , akan diberitahu nanti . Aku tak tahu nanti tu bila :) . Hehe . Okay ! Btw , i gtg now . Nak pergi tolong awek manis edit blog dia :P . haha . Tatatititutu . ^^ .

P/s : Jangan lupa vote Hana eh untuk kontest blog paling comel :) . Korang vote Hana , Hana sayang korang :) . Hana cakap betul ni . Haha . 

0 B2uty(s):

Post a Comment