Examination

Assalamualaikum .
Tak jawab dosa . Kalau jawab apa ? Sayaaaang <3 .
Okay fine , i've addicted to Maria Elena . Hoho .

Pheewit ~ Minggu depan sudah start periksa . Oh Ma Gucci Gucci ~ Really xcited okay . Rasa macam nak lompat-2 lari-2 jea depan parent aku . Phuuyohh .

But behind the scene :
Oh Shit ! I haven't do a revision yet . Gaaahhh ! (Hentak kepala guna Laptop)

Okay guys , nampaknya aku kena ambil mc sementara untuk buat kerja sambilan nanti (update blog) . Harap korang bersabar yea tunggu cerita aku yang baru nanti . Minggu depan aku kena belajar smart2 sebab aku ada test untuk penggal pertama . Haih . Rasa macam ~ Pehh ! pengetua tak macam advanced gila pulak enn .

Lek lu lek lu . Jangan gelabah okay , pengetua . Haha . Buat lah test penggal ke dua ke apa ke ann . Ni tidak , penggal pertama juga nak buat first test . Aku dah lah tak baca buku sebab time nak baca . Haih . Time tu lah mereka lari bawa diri . Cehts . Tak guna punya buku ! I hoitte you . Eh salah . I loiike you . Gee .



Btw , aku nak lompat-2 atas laptop aku ni sebab minggu depan KAWAD KAKI off seminggu except Jumaat . Yeahh . Tak pening kepala aku asyik2 main hujan . hehe .


Oh okayyy , aku tak tahu nak tulis apa lagi . So , nak off . Okay aku tahu post aku bosan kali ni . Kbye .

I love Maria Elena , Hana Tajima and Yasmin Redzuan . They're my idols :D . (My parents  too)

0 B2uty(s):

Post a Comment