Untitled Update

Tumblr_m10s05dqdr1rr39yvo1_500_large 
Tell me , if this is love , BaekHyun ! TELL MEEEEEE !
 Sekarang musim hujan . Line pun macam hampeh . Jadi aku tak boleh nak luangkan masa tengok movie dekat vikiwikiwiki tu . sob sob . Sedih doe . Aku duduk rumah dah lah bosan . Bertambah bosan bila tak ada apa nak tengok . Drama yang aku download haritu , dah habis aku khatam . Lepastu khatam lagi dan khatam dan khatam dan khatam dan pitam . lol . Aku dah rasa lifeless gila . 

Nak tunggu Exo comeback . Haram tak comeback comeback . Aku tak tahulah bila Pakcik SooMan tu nak buat comeback untuk anak-anak ribena kesayangan dia tu . Adeehh . Last performance dyorang dekat MuBank , Inkigayo and etc pun 5 bulan yang lalu . Okay ini sangat lama . Ia mengingatkan aku dekat Shinee . Shinee tak silap aku tak comeback lama juga . 2 tahun ada . Lol . Macam tipu je bunyi ? puahahaha . Mana tak lama kalau asyik focus dekat Jepun je . cis . SooMan ahjusshi , kau nak dodoi Exo berapa lama ? 10 tahun ? Time aku dah ada anak dengan BaekHyun . Gitu ? tskk . Seriously ah . Dekat twitter semua dah gila kot tunggu ! Aku pun gila sekali . Sampai satu  tahap semua madah nak buat rumors je . K . Tu aku benci gila . Ada kata 8th Nov lah . 21st Oct lah . Yang terbaru lagi best 23rd Nov . Ini kalau rumors juga ..... /flips tv/

Tumblr_mdlis0w4h11rz4au5o1_500_large
Mata dia yang bulat bak guli itu membuatkan aku rasa nak jolok mata dia guna garpu /pegang garpu/

Oleh sebab tak tahan menanggung rindu /keluar topik/ , aku asyik dok ulang video terbaru Exo-K yang pasal samsung notebook tu je . Seriously , part D.O & BaekHyun menawan hati . Dahlah dua-dua aku suka . Dua-dua aku sayang . haha . Dua-dua derp . taahaa . Haih . Aku rindu exo ;_________; Rindu tahap cipan wehhhhhhhh . Sooman , aku nak dyorang comeback ! Aku nak dyorang comeback . 

tskkk . aku nak menangis . ppyong . 

Wanna meet EXO-M , Suju-M and BTOB . Click this and win ticket . Goodluck . 

video of the day : 


0 B2uty(s):

Post a Comment