homework ;)

hari ni aku demam sikitt post banyak2 cerita yang karut mengarut
sampaii MOMO laa apaa laaa~ tapi kali ni akuu nak cerita tentang homework KH akuu yang agak banyak tuu


aishh~ banyak nya chapter yang aku tak buat lagii
tanaman hiasan
diet pemakan seimbang
bater
pakaiann

nampak macam sikit je enn . tapii !! masyaALLAH , banyak betul
isi yang nak kena buatt
peningg odenn
aiyoO~
dah la demam~ tak larat nak buadd
online larat laaa~~ ;)
hahaha .

malam ni aku kena tungkus lumus siap kann homework aku tuuu
cikgu HAIMI saya yang comell~ jumaat ni saya hantar okayy . jangan risauu
gerenti beress ! ;))
muahh~ sayang cikguuu

hahaha~
aku memang gitu . kalau tak siap apa semua mesti ada alasan
kadang2 kena hukum dengan cikguu~
kakakakakakaka
but sekarang aku dah rajinnnn

bzzbbzzbbzzz
alahhh !! sibuk laa linee niii !!!
bzbzbzbzbzzzbzzz
nenek !! hidung saya darahh
tulonn !!!
hahaha
bzzbzzzbbzzz
NO SIGNALL

A lot of actors talk about doing their homework, but very few of them do it.
keep smiling n just do your work
nak seribu daya taknak seribu dalih

saranghaaee:
koreanlicious;)

0 B2uty(s):

Post a Comment