JANTAN KECUT !

haishh apa nak jadi apa nak jadi sampai sekarang nak cari pasal lagi~ ni la aku nak cerit SIKIT tentang jantan kecut di fb kawan sayaa . 3 ekor jantan ni bernama
1. AMER afza
si gemuk pendek
2.AHMAD fariz
bajet kaya konon ada i phone tuihh
3.FAREEZ IZHAM
dah la tak hensem ! mulut macam tuuuuttt

3 ekor jantan di atas tuu nama mamat yang kurang sopan pengecut gaduh dengan perempuann . ni aku nak ceramah kat korang nii !! yang mulut macam khinzir nii .

eyy braderr
lu yang nama first tuu
baru balik dari umrah enn ?
hahaha
perangai lu macam tuu enn?
derr~
malu la sikit
lu tu baru balik umrahh !!
baru balik dari tanah suci !!
aishhh~
yang kau nak komen gamba kawan aku tu bodo silly idiot tu kenapa ?
kau jeles kann ?
tahu la tak pernah pergi PETROSAINS kat lab bandar
sebab tu jeles!!
lu tu gemuk pendek !
sedo sedo la diri tu derr
lu pikir lu punya dosa di hapuskann kee ?
sebab lu baru balik dari UMRAHH ?
aishhh~
dangsineun dwaeji ibnidaa
:P


yang kau nii !! dah la pengecut !!
"yang penting aku tak terlibat"
kauu nii asal doob sangad ?
kalau kau tak terlibatt
asal doe maki akuu ?
konon mak aku miskin apa semua
derr~
kalau aku miskin aku tak ada internet !
kalau aku miskin aku tak ada phone
kalau aku miskin aku tak ada rumah
kalau aku miskin aku tak pakai baju lawa2
kalau aku miskinn aku hormat orang
kalau aku miskin aku baik hati
yang kau kata mak bapa aku pinjam cina duit pehall ?
penadd mak bapa aku kerja siang malam tungkus lumus
bagi anak2 dia makan makanan halal .
kauu tuu~
kalau kaya tak yah menunjukk
ingadd bila2 masa ALLAH bole tarik nikmat kau tauu .
ahh~
aku ni sederhana ~
tAk suka menunjuuk ni semuaa
kau dah la pakai iphone tiruann
aku lagi pakai SONY SATIO originall
iphone setakat 1+++
sony lagi 2+++
lagi canggihh !
hattuiihh
iphone jatuh retak seribu
sony ?
tah punyaaa
:P
:P


yang kau ni derr~
asal doe menyelit ?
kau tu kalau tak nak kena maki dengan perempuan jangan
masuk campur
aku tak sukaa
kang menagis panggil MAMA kau tuu
ahhh
kau sedar la kecikk!!
aiyoO !!
aku tak kenal kau sangadd
sebab kau masuk tetiba semalam


weyyhh jantann . kau kalau nak gaduhh cara jantan laa~ ni tak . gaduh dengan perempuann apa nii !!! . pengecut laa kauu ! ASHAMED OF YOUU !! . kalau nak gaduh sama perempuan , jadi perempuan dulu . potong buat kali ke duaa . then pakai tudungg ke pakai baju kurungg . baru kau layak gaduh dengan kami !! okay brother !! lu ingadd sikit !! PEREMPUAN TAK SEMESTINYA LEMAH !! JANGAN PANDANG RENDAH DEKAT PEREMPUANN !! i'll kill you if you try to disturb us again ! LOSSERR !! DWAEJI !!!










jangan tiru ayadd di atas . anda tidak dibenarkan sama sekali . maaf atas perkataan yang kurang menyenangkan anda . terima kasih !!

0 B2uty(s):

Post a Comment