KEBOSANAN

hari ni saya sangadd bosann tidak tahu kenapa . ;( . buadd itu ini semua bosann . hw bosann aiyoO~ mak saya kata kalau bosan duduk hutann . hoii~ tak nak akuu . takutt ~ kikiki . tadii aku nampakk farra upload gamba baru di fb diaa . tercetus la idea di fikiran akuu AMBIL GAMBAR TERUS EDIT UPLOAD . hahaha~ sebab apaa . ada juga hikmah nyaa . sebab aku dah lama tak ambil gamba time kebosanan . berangan ? setiap hari . kikikiki . gamba bawah ni aku ambil time bosan tadii .. amat comel la ~ tuuuuuuuuuuuuuut perasaan sudahh . kakakaka . ;) . hurmm kalau korang nak komen dekat ms jea la bole . fb aku privatee ;)) . taknak orang tengok gamba akuu ! maluuu . semua berlainan ada nampak gumuk ada kurus ada sedang2 . hahahahahahahahahaahaha ..... tuuuuuuuuttt END ;) . aku suka buad cerita tergantungg ;)





0 B2uty(s):

Post a Comment