har serabai gyle doe hari ni . shit ! ada jea banyak masalah timbul
== . cukup2 la tu bagi la aku rehad sekali sekala == . penat dahh . tahu ? p-e-n-a-d
kejap2 ~ aku nak cakap ni . kau kira cukup ta 40 .

bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bo0do
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo

cukup ? bagus la kalau cukup tuu . ta cukup ? balik tadika la kau . err


hari ni memang aku bad mood + + . semalam lagy la aku bad mood .
eyh , kau kerja cari pasal jea kan dengan orang . kau memang $%%^& kan ?
hahaa . ahh lantak kau la tenok . err . asalkan kau bahagia la kan ?
haha .

eyhh ~ adil ta kalau seorang guru melebihkan anak dy dekat sekola ?

haihh . sorry aku malas nak layan kau . ta de mase .
kau menambahkan kutu dekat kepala aku jea . err .
saked hati dan nak gelak bila dengar nama kau .
tahikerbaujantan you ! . err . bla la kauu .

*maaf perkataan terkasar sikedd . sorry :) *


0 B2uty(s):

Post a Comment