Tahikerbaujantaan !!!!!

kau sengaja buad aku nak hentak kepala dekat tembok kan ?
err . suda laa . aku rasa aku ta kan termakan dengan ayat2
manis kau yang macam koka kola tu lagi kodd . suda la
kau permainkan aku . cukup ~ cukup ~
kau memang ta guna . ego ! . ohh ~
suda la ~ cukup la buad aku saked hati lagi . cukup ~ .
haihh . aku rasa nak bunuh kau jea doe . sebab kau macam ^$@#
sangad . kau orang ke 4 buad aku darah tinggi hari ni . *$&@
kejap2 . kau cakap ni 40 kali


bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo
bodo bodo bodo bodo bodo

yahh ~ lega suda . hurmm ,
esok aku akan mulakan plan baru untuk ngurat budak cina form 6 tu .
waaa ! comel nyaa ~ >.< .
haa ~ *cair*

okayy , babai <3

0 B2uty(s):

Post a Comment