90% Puas Hati

Photobucket



Ghee . Bagaimana style blog aku sekarang ? okay tak ? okay la daripada sebelum ni punya kan ? ghee . penat aku . siang malam dok betul kan blog ni *malam jea . pagi tak* . kepala ni ah ~ asyik pening jea sebab fikirkan style blog . Ghee . Masuk kali ni dah 12 kali tukar2 background and style . haha . itu untuk sehari , 12 kali . cuba kau bayangkan 12 hari ? haa ~ korang terer math kan ? kira lah sendiri . ghee . Hurmm , style+color+background blog kali ni lebih kepada warna pink . ghee . nampak lah siked keperempuan kan ? haha . kalau korang nak macam aku . just tanya jea ~ nanti aku tolong . Eh , kejap bukan maksud aku COPY ehh . ghee . jangan hang dok salah sangka tau . kang tak pasal2 ada juga copydog blog aku ==' . kalau nak tutorial2 nanti aku buad lah untuk korang , and aku akan credit kan korang yang aku amik tutorial dia . ghee . senang jea hidup akuu . haha . eh ehh ehh ! jap ! sekarang dah pukol berapa ? 5 pagi eh ?
alamakau ! terlajak pula aku hari ni ==' patut lah dari tadi dok sangap jea ==' . bengong betul lah aku ni . hurmm . byebye . selamat pagi ! .


Masuk hari ni dah 2 minggu aku tidur lambat , haha . Insomnia ~ Insomnia . Header aku malas nak buad . Tunggu aku bukak blog untuk kali ke 1000 baru aku buad . ghee . malas ~

Photobucket


0 B2uty(s):

Post a Comment