FaceBook


hye ! korang dah tidur belum ? TT.TT sekarang ni aku tak  tidur sebab tak habis tengok cerita IDOL MAID . geeeeeeeee . 


sekarang ramai dah me-maju-kan diri di facebook kan ? begitu juga dengan aku . facebook ni lah tempat aku membuat kawan baru dan fb tu juga lah tempat aku belajar macam2 . negative and positive . gee . aku selalu online fb sebab ingin mengetahui segala apa yang berlaku , apa yang ada dalam minda orang dan macam2 . hari demi hari aku online selalu fb tu . aku pun mula addict . satu hari kalau tak online rasa macam tak complete hidup aku . mesti rasa macam aku tertinggal sesuatu . aku dengan fb sekarang hubungan macam isi dengan kuku . tak boleh dilepaskan sehari pun . sure aku serabai punya . sekarang mak aku decid nak hantar aku ke pusat pemulihan akhlak sebab facebook . mula2 memang aku ketawa sebab kelakar tapi aku rasa ada juga advantage dia . now aku nak jarangkan online fb start tahun depan sebab aku nak struggle habis2an . aku taknak aku hampakan mak bapak aku sebab facebook T.T . aku taknak mungkir janji ni . 

facebook facebook jangan jadi cantik sangat tau . nanti saya terpikat dekat awak  . saya nak stop cintakan awak tahun depan . facebook ~ awak jangan sedih2 eh . TT.TT


*aku yeayea jea taknak online facebook hari2 .  haha . *



0 B2uty(s):

Post a Comment