Ter-senarai beb


jung heechul : saranghaeyo , HANA

annyong . hari ni aku demam sedikit sebab pagi2 online check blog pilihan malaysia tentang senarai blog baru pilihan (2010) . banyak betul kategori2 nya , aku pula kategori yang ketujuh no.262 . tak silap akuu . atau korang cari lahh ragamuffin sure ada punya . gee . tyme2 tengok tu memang nak lompat . rasa tak percaya jea  ter-kategori dalam tuh . hoho .

apahal korang ni ? jangan buad muka pelik . saya tak tipu kamu maa ~ saya cakap honest maa . tak caya picit link tuu .

btw ,  aku ada kerja untuk korang . geeeeeeee . kerja korang senang jea . kerja nya : vote aku untuk blog baru pilihan malaysia . senang kan ? hurmm , act aku sedar aku tak layak di vote .  kalau korang nak vote , vote lah . janji keikhlasan ada . geeeeeeee . vote jangan tak vote . act , aku pun tak tahu bila boleh vote . yeayea jea kan aku ni . hurmm , aku  akan inform kan kat korang bila boleh vote nanti okayy .

oh ya , aku lupa pula maggi aku kat dapur hamper hangus . aku kena tengok sekarang . byebye .



Jadi FAKER biar professional . kalau tak professional , orang detect kau faker kau jangan marah diaorang okayy .









0 B2uty(s):

Post a Comment