Jeles lagi ka ?



okay , hari ni aku nak cerita lagi pasal lelaki pujaan hati aku . siapa tak nak baca nyah kau dari sini . siapa nak baca , mehh duduk teman hana dekat sini . heee .


Tengok atas tu , nampak kan gambar Dongwoon sama So hyun . waaa ! tahu apa ? aku jeles gila tengok dyorang berdua . tak macam rapat pula ann . masa first time tengok gamba ni terus rasa macam ada orang panah hati akuuu . sakit tak sakit lah hati ni kann . hehe . pastu aku dok cerita dekat siapa ntahh , yang aku jeles gitu gini tentang dongwoon dengan so hyun . kau tahu apa itu olang cakap sama aku ?


Ah ! Itu maknanya awak memang betul sukakan+cintakan dongwoon . tak dapat dinafikan lagi . hahahahaha


mwol ? pandai nya budak kecil ini berkata-2 ==' . sejak bila ada orang memahami akuu ni ?? aneh bin pelik . adeii adeiii . pastu2 kannnnnn hati aku makin dipanah dan dipanah lagi apabila aku blogwalking . perghhh , tak macam sekarang gilakan beast+dongwoon kann . bafekkk ! tak macam berasap kan hati akuuu . haisehh menn . but aku selalu fikir gini


Dongwoon bukan untuk hana sorang jea , but untuk semua orang . dia kan popular


yea la kann , dongwoon tu kan handsome+popular mana tak ramai peminat . but aku suka dia sebab dia popular but sebab senyuman dia yang nampak "Naked Teeth" dia tuu , hehe . tak salahkann minat dia sebab lain ? egegege . btw , sesiapa yang di luar sana tolong jangan buad hana rasa jeles dengan korang ehh , ghee , ingatt tauu .

elehh macam mana sekalipun tetap juga kau jeless hana oii . keling ah kauu . :P


ehhh awak2 sekalian jom teman hana tengok cerita Oh My Lady + Playful Kiss .
cepad2 . hehehe . siapa yang dah tengok , tengok lagii kann bestt ? gheeee

hurmm , before that , boleh tak aku nak minta mak aku duit beli cd beast ? semua sekali cd beast boleh ? koman2 rm200+ kodd . hahaha , kalau boleh , ALHAMDULILLAH toksah la aku dok buka youtube setiap hari sebab nak dengar suara dongwoon . ecetss . gedik lah kauu .


oh yaa ~ hana kena off . dipaksa tidurr sebab esok hana kena bangun pagi buad kerja pembersihan rumahh . ghee .

byebye . annyeong !! muahh muahh .
err geli akuuu .






0 B2uty(s):

Post a Comment