It's killing me !

Tumblr_loogbo4ati1qmi4meo1_500_large

Annyeonghaseyo .

First of all , aku nak cakap yang kawan baik masam busuk aku , Jojo . Dia dah tak online sejak semalam sebab dia nak trial PMR bulan 8 ni . Seriously , mesti aku rindu dia gila-gila . Dia selalu tolong aku buat fanfic . Dia lah selalu tolong aku itu ini . Haa ~ sedih lah pula aku nak tulis ni . Dah lah stop . Nanti menjejeh air mata aku depan laptop ni ah . haha . 

Actually , aku nak cakap dengan korang pasal MTV STAGE LIVE IN MALAYSIA yang akan berlangsung esok . Haa ~ mu tahu dok , aku nangis bagai nak gila hari ni . Habis kotak tisu aku kerjakan tadi . Seriously , nak pergi ! nak pergi jumpa b2st weh . Kau tahu tak , konsert haritu aku pergi , rasa tak puas . Yup , aku tamak . Tamak nak jumpa b2st dua kali . But like i care kan ? Kalau dah suka , memang apa saja aku buat demi nak jumpa baby boo Dongwoon aku tu . haa ~ it's really killing me , guys . Im so envy to those who is going there tomorrow . Please lah weh , korang jangan sampai aku pukul muntut korang eh \ceh ada ke pangkat tu/ . Pergi konsert tak ajak aku . Sajew leteww kasi aku menangis sampai lebam . err . K take it easy  \tarik nafas hembus doploh hempat kali/ . Korang yang pergi tu , jangan lupa kirim salam baby dekat DONGWOON handsome tu \yuckkss/ . Kbye . Nak edit blog adik comel saya . LOL . siapa ntah adik aku . haha . 

0 B2uty(s):

Post a Comment