b1a4 - Beautiful Target

305809_2168842792687_1595235568_2080138_2139530177_n_large

Assalamualaikum and Annyeonghaseyo .

Seperti semua Kpoppers tahu , semalam iaitu 15 September 2011 . Salah satu kumpulan Korea yang terkenal dengan nama B1a4 telah pun mengeluarkan video official mereka yang bertajuk 'Beautiful Target' \formal tak aku ?/

Okay seriously lagu tu comel gila . Sumpah aku cakap . Kau baru tengok sekali . Mesti replay berjuta kali . Peace ! . Dalam video tu aku terlekat terus dekat Baro sebab kecomelan dia melanda video tu . Seriously wa cakap lu , dia dah fashionable . lepastu , buat muka comel lepastu . Ya Allah , jantung aku ni kalau boleh jatuh dekat lantai , dah lama jatuh kot aku rasa . 

Semua video ni penuh dengan gelak tawa . Seriously , setiap saat mesti ada je kecomelan yang muncul dekat video tu . Part yang aku rasa paling comel bila dyorang menari dekat Teater tu . Ya Allah , comelnyaa . comel gila . Kalah Hirtik Roshan aku weh . Eh bukan , salah . Son Dongwoon baru betul . Peace ! . Lepastu cute scene lagi bila dekat mahkamah . Aku tergelak guling-guling bila CNU dengan BARO joget merepek dekat sebelah Sandeul . hahaha . 

Seriously ! Video ni comel gila . Siapa belum tengok tu , tengok lah cepad-cepad . Ni link dia http://www.youtube.com/watch?v=zlruBjfjLtc . Btw Jangan lupa juga , lagu -> Chu Chu Chu , My Love , Wonderful Tonight . Sumpah sekarang aku dah lupakan dongwoon sekejap sekarang . hahaha . 

Drop it
Oh my beautipul target
You Joom Joom my heart like a Rocket .
i like it like it like it 
 Suka betul aku hari ni . haha . Assalamualaikum !

0 B2uty(s):

Post a Comment